.......

Hua vilket kasst humör ja är på.....
Den här dagen slutade på det sämsta sättet en dag kan sluta...så mitt humör är inte på topp...
Blir så trött på människor å deras dumma frågor som pluppar ut ur deras munnar som om det vore den naturligaste frågan som man kan ställa... Kan inte folk fatta att vissa frågor ställer man bara INTE...ska det va så sjukt svårt att tänka ETT steg längre??.... Kan dom inte fatta att de frågorna gör mig ledsen!!!! Ska det va så svårt att inse??....

La mig och kollade på en film....hade jag vetat att filmen slutade som den gjorde hade ja kollat på den en annan dag... Tror inte att lille skutt kan slå mina tårar som ja fällt...hua.. Ja är verkligen sämst på att inte gråta när ja kollar på filmer.. Ja är sååå blödig...



Se den!!! Men kom ihåg att ta med nåt att torka bort tårarna med...hua ligen..min tröjärm är dyngsur...

Önskar man kunde få se in i framtiden....inte få se ALLT...men vissa saker..skulle göra mina tankar så mkt lättare.....

Natti Natti...

/ Tessa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0