Sant?

Grattis Sthlm...det snöar IGEN!! Vart tog våren vägen??... Å kul för alla som svidat om till sommardäck...hehehe...komiskt!!

Stockholmare är bland det hetsigaste folket som finns...så fort det blir lite kyligt ute på hösten...sisådär en 8 grader varmt...då drar dom på sig dunjackorna... Å så fort snön smält bort å våren är på intåg å det blir 5 grader varmt..ja då kommer ballerinaskorna och jeansjackorna fram...är det inte fantastiskt??.. Å så ska man "passa på" att sitta ute på uteserveringar för att solen är framme...men det är så sjukt kallt så att man måste sitta med dubbla filtar å mössa, men UTE där ska man sitta... Garvar lika mkt varje år..

Ajja...nog om Stockholmare :))

Igår kom ja hem till ett dukat bord, där det serverades indiskt... P är för go!! Det var riktigt gott...tända ljus å en riktig mysonsdag blev det. Å i min garderob låg det ett försenat påskägg...:))...å i det ägget låg det två tröjor....å den ena har ja på mej idag...ni ska få se :) Min man är den bästaste bästaste!! Tur att just JAG lagt beslag på honom...;)

P stod upp i soffan å skrek när DIF tog hem segern igår...helt galen...
Tycker om att kolla på sport...men allvarligt...är man tvungen att ha sju matcher för att kora det bästa laget??... Jag tröttnar faktiskt på att se de där två lagena spela mot varann... Sorry alla hockeyfantaster..men det e sant!!
Så ja gick faktiskt å la mig...hahaha...kl.21.15...yes ni läste rätt...å ja står för det :) Å skönt var det :)

Dags att börja jobba...

Skriver mer ikväll....

/ Tessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0