Skön Fredag....

Haft en rktigt skön Fredag....solen har visat sig hela dan..å det blev till o med en lunch ute i solen på Konserthusets tak... Riktigt skönt var det faktiskt...maten va sådär, men att få sitta ute å njuta av att solen värmde det gav riktiga vårkänslor..

Har garva riktigt gott iag med..Kicki..en tjej på jobbet är sååå sjukt rolig. Det är bara tok hela tiden...och äääälskart!! Tack Kicki för att du är en så sjukt rolig tjej...du får mig alltid att skratta gott.. Å sorry Jonas...du är inte så tokig du heller...;)

Va tvungen att prata av mig en stund efter jobbet..å vem ringer man då?...Jo den finaste vännen, vännen som ja inte vet vad ja skulle göra utan, Linda-Mari... Satt mig på en bänk härute i solen å pladdrade å pladdrade!! Linda är verkligen den jag kan prata om ALLT med..hon dömer aldrig, hon lyssnar och ger dom bästa råden man kan tänka sig. TACK finaste Linda för att du alltid finns där för mig... Hur skulle ja klara mig utan dig?? Hua..vill inte ens tänka tanken...

Pratade med mammsen å pappsen på telefonen alldeles nyss...dom har flyttat ut i stugan idag... Å dom va så nöjda!! Längtar verkligen ut nu... Ska bli härligt att få åka dit sen...

Hoppas på att helgen bjuder på sol å värme å det ser den ut att göra faktiskt..
Så imorgon blir det promenad runt Kungsholmen å en fika i solen... Härligt...

Nu blir det Så ska det låta....å sen Modern Family...kanske den bästa serien på länge...haaha...å sen är det nog kudden som gäller för ja sov sjukt dåligt inatt..

Ja ni...det är min kväll det!! :)

Hoppas er blir nice!!

/ Tessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0