Sooool....

Idag är det SOL i Stockholm...riktigt härligt. Fast det är kallare än vad det ser ut...så än kan man inte gå riktigt vårklädd...men fuska lite kan man göra ;)

Längtar som en tok till sommaren nu...sommartid på jobbet...man får gå hem EN timme tidigare...:)) inte helt fel...hahaha.. Ta en picknick i parken efter jobbet med P...dricka rosévin å bara mysa i solen....semester..., kanske det bästa som finns..ta båten ut en varm sommardag å bada...
Äh...måste sluta tänka på det där nu...annars kommer ja bli helt tokig av all längtan...

Ja ni...idag står det JOBB på mitt schema...surprise...:))...
Å i mitt horoskop stod det att mina jobbplaner skulle eskalera under dagen...så att ja skulle få sätta annat åt sidan...mmm...verkligen älskar såna dagar... För mitt jobb är verkligen ALLT för mig...;)..hhmm..

Nä va sägs om att bli ekonomiskt oberoende...??... Var finns kursen å hur kommer man in?...

// Tessa ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0