1 år och 5 mån...

..har jag och P varit tillsammans idag!!
Gud va fort det går... Det har varit den bästa tiden i mitt liv... Han gör mig hel å många många fler år blir det!!
Underbart!!
När jag kom hem idag låg det en present på bordet... Ett kuvert från Thomas Sabo...:)
Däri låg en jättefin berlock till mitt armband..
Den lilla filuren lurade mig igår å sa att han inte skulle köpa nåt...så ja tänkte att ja köper ingenting jag heller då för att ingen av oss ska känna oss dumma.. Å så kommer man hem till det här..så nu känner ja mig riktigt DUM. Dags att införskaffa ngt imorgon kan ja lova!! :)
Min fina P, vad underbar du är.. Jag är KÄR!!
Såhär ser berlocken ut...

Äntligen är det fredag!!
Skyndade mig hem idag efter jobbet, packade väskan och la mig i parken en timme. Riktigt varmt och skönt..
Som ni läst innan så lyssnar jag mkt på Sommar i P1, repriser från sommarpratare.. Idag lyssnade jag på Annika Sörenstam..
Nu väntar jag på att P ska sluta jobba... Två timmar kvar bara..
Imorgon är det lite parkhäng som gäller om vädret tillåter, sen är det modell för en dag som gäller för mig och Linda-Mari. Vi ska bli sminkade och stylade...sen så ska vi bli fotade... Jag är så sjukt nervös..är så blyg när det gäller såna här grejjer. Yes, tro det eller ej, men det är sant... Önska mig lycka till imorgon..
Ni får se bilderna om de är OK...OK??! :) Det blir nog roligt..bara jag kommer dit...
Nä dags att börja kolla ut outfits...shit va svårt...hoja!!
Ha en skön fredagkväll vänner...
Kärlek kärlek kärlek..♥
/ Tessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0