Chill står på listan...

Jäklar va ja latar mig om dagarna... Sover ut, tar det lugnt och bara ÄR!! Känns helt underbart...fast jag får lite skuldkänslor..men dom går över fort igen..
Trist att P jobbar...dagarna blir långa utan honom.. Tur att han kommit hem nu å att vi har lite tid för mys innan man ska lägga huvet på kudden!!
Tror vi ska kolla på en film nu!! Vet inte vad det blir för film...det får herrn i huset bestämma!! Snäll sådär ja!!
Imorgon har jag två saker att göra på min to do lista;
  • Ringa banken ang. bank id.. lyckades spärra mitt andra...förstår ingenting!!
  • Fixa tvättid..dags att tvätta själv nu...blir bortskämd när man är hemma hos mor å far!! :)
Jobbig dag framför mig imorgon ;).. hahaha..
Hörs imöra!!!
// Tessa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0