Höstrusk..

..äntligen!! Fan va mysigt det är att va lite småfrussen när man kommer hem så att man får krypa ner under filten i soffan å kura med datan...
Ska snart tända lite ljus å bara jäsa..
Imorgon bär det hem till Southport igen..
På lördag är det kräftis hos Fam.Nilsson i skärgården. Ska bli riktigt mysigt! Eeeeelsker kräfter ja :)
P ska ut å fiska med grabbarna på lördagmorgon..ja ska sooova ut. Brukar sluta med att jag vaknar kl.halv åtta och inte kan somna om..hahaa!!
Å en till sak som händer imorgon är att P fyller år. Yes!! Han fyller 31 år!!
Jag ska sjunga för honom å ge han frukost på sängen imorgonbitti...ska bli riktigt mysigt!! Sen ska jag ge han en massa paket och pussar!! :)
Slog på Canal + när jag kom hem och dom visade "Black Jack".. Underbar film..hahaha
Vilken nostalgi det är att se den filmen.. Kom ihåg att jag kollade på den när jag var liten och skämdes när sexscenerna kom å pappa satt i tv-rummet med en.. Man sa jämt "måste gå å hämta ett glas vatten ja" hahaha..
Undra om pappsen skrattade utan att man såg det? Måste fråga honom om det..hehehe..
P jobbar kväll..och jag ska lägga mig i sängen å kolla på en film på datan tror ja...
Kanske Twilight eller New moon..var ett tag sen nu..hehehe..
Lessnar aldrig..å ja måste passa på när P är borta, han vill INTE se dom fler ggr nu :)
Hörrni..ha en grym kväll!!
Fick paket på posten idag...ett myspaket!!
Gillart!! :)
/ Tessa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0