Plugg i näsan...

..kan typ inte andas..Hur f*n kan man bli täppt i EN näsborre..helt sjukt!!
Igår gick jag in i väggen helt och hållet näsan var helt tjock i hivet och kroppen kändes tung..sov nästan hela dagen igår.. Rolig tjej..hahaha!!

Helgen spenderades i Söderhamn, vi umgicks med familjen i stugan och mös. Bror var hemma han med...så mysigt att få träffa honom. Blir alltmer sällan vi ses...fast att vi bor i samma stad..konstigt det där!!

Lördagen var det Kräftis hos Fam.Nilsson som gällde. Riktigt mysig kväll med många garv och mkt cola för mig då jag körde bil :). Fick panik när vi kollade på klockan å såg att hon va 02.38, plockade ihop allt blixtsnabbt och begav oss hem då jag inte var långt ifrån att somna i soffan under filten...:)

Igår var det en lugn dag. Jag blev tokförkyld på natten och var helt däckad hela dagen igår. Så svampplockningsplanerna blev inställda. Istället blev det sängen och filten hela eftermiddagen tills att det var dags för oss att packa ihop och fara hemåt.. Fortsatte sovandet i bilen också..tur att P har sportradion att lyssna på..stackarn. Jag var verkligen sjukt tråkig igår...

Idag är det en riktig höstdag i Sthlm. Riktigt kyligt ute och idag kommer tempen endast visa på 9 grader. Me like!! :) Snart är det November och skidpremiär :) Yay!!
Skidfilmerna ligger redo där hemma just nu...

Ja har idag kittat skrivbordet med alvedon, vatten, näsdukar och halstabletter...här ska kureras!!
Vi har ett bröllop att fokusera på den här helgen så bacillerna måste försvinna fort fort!!!


Inte så långt kvar ;)..

/ Tessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0