Regn hos mig...

Slutar aldrig regna...gick ut å skulle gå...kom inte långt förrän det började tokregna...
Nu vill ja ha SOL...vill ligga i parken å mysa på en filt i bikini...sista dagarna av min semester..please!!
Har blivit bortskämd de två första veckorna på semestern då det va sol å tokvarmt varje dag.. Älskar när det är så där varmt så att man fortfarande kan gå i shorts å linne kl.24...helt underbart!!
Ajja....tog mig en promenad i regnet...hade regnjacka på mig å shit va kvavt det va...skulle ha räckt med en tisha...typiskt mig...ser liksom kallare ut än va det är..:)
Idag fick P bestämma mat... Å då blir det Tacos!! :) Klagar inte för ja gillar det sjukt mkt ja med..
Så när han kommer hem blir det Taco mys å förhoppningsvis har han fått tag i boxen Solsidan så vi kan kika några avsnitt...känner ja oss rätt så blir det heeeela boxen ikväll :)...
Imorgon är det torsdag...ja ni..ja har minsann koll på dagarna fast att ja har semester!! :) På fredag kommer familjen Nilsson ner...ska bli så mysigt att få rå om dom en heel helg!! Hoppas dom tycker detsamma...:) hahaha...
Häromdagen fick ja goaste bilden från Tess på vår gudson Elis..måste bara visa den för den är helt underbar...
Sötaste goaste Elis...skrattar varje gång när ja ser bilden...helt underbar...♥

Så kom igen nu...ge mig sommar...en sista gång innan ja ska sätta mig på det där jäkla kontoret igen... :)
Såhär vill ja ha det...

Har köpt nya skor...så egentligen så gör det inget om hösten kommer...eller förresten kommer kunna använda dom ändå, behöver inte vänta in hösten!! :) Köpte dom på Nilsons...sjukt snygga...
Dessa kommer pryda mina fötter...
Dags att fixa lite lunch nu...får se vad kylskåpet har att erbjuda.... :)..
Ha en skön onsdag!!
/ Tessa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0