Rensning på HÖG nivå..

Jag och P har rensat garderoberna..
Eller JAG har rensat mest faktiskt.. Helt sjukt va kläder jag har! P hade en kasse sommarkläder han..hahaha...
Jag hade en hel väska. Hmm...sjukt..ja!! :)
Rensade ut en massa annat skit också som ja hade därinne..
Fattar inte varför man har kvar kläder som man inte använder..tar bara en massa plats och det blir bara rörigare och rörigare! Nä, nu ska en ny regel införas i fröken Åsmans garderob..använder jag det inte på ETT år då ska det UT..fort fort fort!! Så fick det bli nu..å shit va kläder jag slängde och packade ner. Får se om jag kanske slänger dom i en UFF container..finns dom fortfarande kvar? Har inte sett en sån container sen jag bodde i Gävle, måste kollas upp helt enkelt...
Nu är min garderob iordning igen!! Känns helt underbart!!
Nu kan inhandlas en massa NYTT..
Hittade till o med grejjer med prislapp kvar..ja är helt störd..köper en sak utan att prova. Kommer hem, tror att den ska sitta på ett sätt, å sen när den kommer på ser det inte KLOKT ut.. Så då får den ligga där, med prislapp å allt..
Nyårslöfte, att bli bättre på att PROVA mina kläder innan jag köper dom!! OK?!..
Gick på stan en sväng efter jobbet. Tänkte att jag skulle hitta lite shyssta höstkläder.. Helt soprent var det..
Var in på Monki, H&M, Gina, Weekday å inte en enda pryl fick jag med mig hem...eller jo nu ljög ja..ett nytt nagellack..men det var ju kläder som var det viktiga!! Finns inget som jag tycker är shysst i butikerna.. Hoppas det här bara är en period..för jag är i STORT behov av kläder.. Basplagg...måste ha!!
Bestämde mig även idag för att bli brunett, yes!!
Är sjukt nervös, men jag har bestämt mig nu. Är lite less på att vara blond.. Har varit det i några år nu och det skulle va shysst att prova en annan hårfärg ett tag.. Vem vet, kanske blir jag smartare!!? :)
Ska ringa Nettski imorgon så får vi se vilken dag förvandlingen sker!! :) Spännande!!
Nu bliré soffhäng med bästaste P ett tag..sen är det sängen som hägrar!!
Fortfarande ett TON snor i näsan som gör att jag blir sjukt tung i huvet och trött..
/ Tessa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0