Slutet gott, allt gott...

Igår kom P hem...efter att ja skrivit att ja var ARG... Å shit va ARG ja var..hua!! Han tog datan och hjälpte mig med bilderna och vips så fanns dom på datan!! Mållös satt ja där å fattade ingenting.. Han har magic fingers min man...eller blivande får ja skriva..;)

Var på tok för arg för att kirra inlägget efter det, så jag gick å borstade mina gaddar å la mig..fortfarande lite arg!!

Gick åt en internetdosa igår med...hahaha..
Jag skulle logga in på min sida på banken för att kika.. På nåt konstigt sätt så var den låst så det gick inte...blodet började koka upp igen..å ja..stampade sönder dosan...hahaha.. Ja vet, låter helt sjukt...men ja har en liiiten släng av ADHD när jag är trött å less... Stackars P bara satt å kollade på sin konstiga blivande fru (om han nu fortfarande vill ha psycho me).. Idag garvade vi åt det!! hahaha!!
Tur att ja hade tre doser till...ingen skada skedd liksom..


Lika less som mig??...

Undra va grannen under oss tänkte när han hörde tre dunsar i taket...??!! Mina grannar ÄLSKAR mig...hahhaha!!

Så ikväll så blir det ett glatt inlägg, där ja kommer bjuda på Möhippebilder och mina INTE så fina bilder från fotningen i stan i lördags.. Hoja..ångestattack!!

Ha en skön dag alla!!

/ Tessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0