Streck till ögon..

ja så ser Therese Åsman ut idag..hoja!!
Jag är riktigt sliten efter helgen.. Värmen tog riktig kol på mig i lördags..jag vet, man ska inte klaga men det var sjukt varmt..svettades som en gris. Låg i parken å jäste ett tag, å jäklar så hett det var. Inte ens en vind.. Kändes som att vara utomlands... Synd att man inte kan bada, då hade det varit klockrent..

Drog iväg på Modell för en dag grejjen med kirunatjejerna..å där var det också hett. Va för dålig på att dricka så när ja kom hem efter det så var jag helt tömd på vätska..huvet sprängde och jag var trött som satan...
Fotningen va...en upplevelse.. Jag har lovat att visa tjejerna fotona här...det tar emot..man ja står ju alltid för det jag lovar så..OK.. Dom blev verkligen sååå fula. Jag är så sjukt missnöjd, ser ut som att jag ska döda fotografen hahha!! Ja, bilder kommer ikväll..

Väl hemma efter äventyret på stan så kom tjejerna till mig för att förbereda Marie´s Möhippa som vi skulle ha på söndagen... Vi kokade potatis till ett helt kompani..så nu har ja minsann lärt mig det med :) hehehe.. Som sagt..P som är duktig i vårt kök :). Var roligt att se alla tjejerna...oj va längesen det va ja träffade Maria och Lina...men efter en stund kändes det som när vi va små igen...ingen har ändrats!! Så häftigt!! :) Tur att vi ses igen om tre veckor...

På söndagen var det dags...Möhippa för Marie... Vi skickade iväg ett sms till henne kvällen innan, sent...med en packlista å en instruktion på var hennes kläder för dagen låg...hehehe..
Efter att hon slitit å ordnat..så kom hon till Rålis där vi hade mötesplatsen...tokfian som hon jobbat med den... Va riktigt roligt att se henne...hehehe..

Vi hade en otroligt mysig dag..med sumobrottning i parken...sjukt kul...
Å inspelning av låt i studio..första gången jag sjöng i studio..å shit va roligt det var. Å resultatet blev riktigt ok faktiskt. Killen i studion hade en skön kommentar..."Ni alla sjunger sen innan va?" hahaha...han har nog mest tondöva sångare där han..stackarn..

Efter det gick vi alla hem till oss för att äta å mysa å umgås...Det var en hellyckad kväll...


Bilder på alla dessa äventyr kommer sen...ikväll.. :)

Nu är det dags för jobb..å ja är aptrött...tur att man får sitta ner...:)

/ Tessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0