Vardag..

Nu börjar man komma in i vardagen igen...
Känns helt ok faktiskt, men jag är riktigt ovan att sitta och läsa på en skärm hela dagarna känner ja. Ögonen svider i slutet på dagarna... Dags att träna upp!! :)

Gårdagen va lugn..
Tog det lugnt med P hemma...vi kikade på tv...å klockan halv tio låg Fröken Åsman i sängen..hahaha..yes yes..ja är såå charmig!! :)

Idag är det naglar som gäller..Yes, dags att fixa naglarna efter semestern och det behövs kan jag meddela för hoja hur de ser ut...skäms.

Vi sitter och kollar upp lite grejjer gällande lägenheten, vi vill renovera den. Jag skulle vilja renovera, hall, sovrum, och badrum!! Spännande..:) Så nu måste vi kika lite på hur mkt pengar det rör sig om och hur vi vill göra :).

Ganska trist inlägg...men wtf..ja skriver mer sen..miljön som gör mig så trist..hahahahaha!! ;)

/ Tessa♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0