Andra advent..

Oj va ja har varit slö med uppdateringen här.
Har mkt att gå igenom.
I torsdags kväll drog vi på Julgalan med jobbet. Dom hade gjort Annexet vid Globen hur fint som helst. En massa lampor en stor scen och riktigt god julmat. Helt perfekt. Vi fick sitta alldeles vid scenen. Kanonplatser! Maria Montazami var kvällens konfrencier. Hon är helt underbar den människan.
Det var en riktigt lyckad kväll med grym underhållning av Sthlm Live, Alcazar, Velvet, Rasmus, Darin och en australiensk kille som va grym på standup. Den sämsta på hela kvällen, som har överlevt sig själv i ungefär lika många år som Anna Book var Pernilla Wahlgren. Hon passade absolut inte in bland det där gänget. När hon kom ut och sjöng Picadilly Circus då gick det för långt. Blev rent av pinsamt. Hela publiken dog! Rasmus va grym live, gillar inte hans musik när man hör den på radion men live var den grym.
Sist ut var Rydell och Quick!! Rockbandet med två trummisar. Riktigt häftigt. Var ett tag sen man såg dem. De såg exakt likadana ut som de gjorde för 10 år sen på MEGA afterskiin i Vemdalen, komiskt!
Klockan 12 var ja nöjd. Då kom P och hämtade mig med bilen. Jag fick sätta mig i en varm bil med rumpvärme, kunde inte få ett bättre avslut på kvällen :).
Lite bilder från kvällen..tog inte på allt, hade så dåligt med batteri på mobilen, typiskt!
Tack för en riktigt mysig kväll alla!!
I fredags var man lite halv seg. Att somna kl 01.00 och vakna 06.00 är ingen höjdare.
Gick till Michlin på Spa By Us för att fixa mina naglar. Blev som vanligt supernöjd.
Kom hem till en sambo som lagade mat och hade tänt ljus i lägenheten. Älskar ljus, man kan aldrig ha för mkt av det :). Vi hade en mysig kväll som för mig slutade kl 20.30, då mina ögon kändes som sandlådor och inte gick att hålla öppna längre. P stackarn fick ligga och kolla TV själv där ett tag. Tur att han är van :).
Lördagen var vi barnvakt åt finaste Viggo och Vilmer. Mamma Linda passade på att gå på salong och fixa håret inför bröllop. Vi hade det såå mysigt! Åkte kälke och lekte i snön. Vilmer sov mestadels av tiden, han va såå snäll. Tänk att vi om fyra månader också kommer att vara föräldrar. Känns helt underbart. Jag och P längtar så! :)
Idag är det exakt ett år sen P friade till mig uppe i stugan i Vemdalen. ♥
Tänk att det redan gått ett år. Helt sjukt va tiden går fort.
Vi har firat med, storstädning av lägenheten, utrensning av kläder från min garderob för att ge plats åt en massa bebbekläder, promenad, finmiddag och nu slutligen filmmys i soffan. En riktigt skön dag!!
Grattis till oss älskling! Jag har äntligen fått min drömprins! Och den 13:e augusti får jag dig på RIKTIGT! :)
Har dokumenterat magen idag med. OJ vilken skillnad det är från första kortet som togs i v.8.
Häftigt att se faktiskt. Nu är det en riktig kula, en hård rund liten kula. Mysigt!
/ Tessa ♥
Ska lägga upp bilderna på magen här sen så ni får se.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0