Härliga Lördag!

Ska snart bege mig in till Fridhemsplan där jag ska möta upp finaste Mallan!!
Vi håller oss ifrån innerstan denna dag. Båda tycker att det är otäckt efter det som hänt.
Vi tänkte ta tunnelbanan mot söder och ett lunchställe! Har massor att snacka om och det kommer att bli såå mysigt!!
Fick ett mess igår av mamma på åkpåsen som hon stickat till vår lillfräs i magen.
Jättefin blev den och jag längtar till vi får använda den!! ♥
Kommer inte kunna använda den så länge då den är ganska liten men ett tag i alla fall! :) Mormor är bra duktig hon!! :)
Har även knäppt kort på sängen som lillfräsen ska få sova i.
Den står färdig, enda som saknas är en mobil. Har inte hittat den rätta än, men snart så :)
Barbaflyg är inte dåligt att ha som lakan! :) Senaste!!
Tänk att det snart kommer att ligga en bebbe däri. Helt otroligt!
Nä nu ska ja göra det sista härhemma sen ska ja dra på mig vinterutstyrseln då snön yr här och bege mig in till fridhemsplan.
Dagens magbild!
Går idag in i v.25
Älskar verkligen gravidmage. Det är så otroligt mysigt!
Ha en skön lördag!
Kärlek ♥
/ Tessa♥

Kommentarer
Postat av: Vännen i Hudik :)

Men så fin påse mamsen har gjort! Och att lillsängen står på plats, den var så söt!! Skrattade sååå gott när jag läste om dig och "Jonas med pottfrillan" :) Tiden har gått fort sen dess vännen, herregud! Och att du och brorsans kompis P funnit varann är bara för häftigt!! Är så glad för er!! Ta hand om magen, den klär dig verkligen! kram!

2010-12-18 @ 20:03:49
Postat av: kristin hellbom

Åh vad fint ni gjort, med sängen och allt.

Du är såååå fin med din lilla mage, snart får jag känna igen, hihi.

ta hand om dig/er vännen så syns vi snart

många kramar

2010-12-18 @ 21:44:06
URL: http://kristinhellbom.blogspot.com
Postat av: Tessa

Haha skratta gott ja med när jag läste det i dagboken :))

Hur mår du å magen vännen?! Snart ul! Så häftigt! Åker ni hem till Falun i jul? Ja mysigt med sängen bäddad!! Börjar sagts men säkert få ordning på allt! Snart är det klart för killen att kika ut! Bra att va ute i GOD tid hihihi!!:) Hälsa blivande pappan å ha en mysig jul vännen!! Hälsa familjen!! Puss puss

2010-12-19 @ 12:33:13
URL: http://tessaasman.blogg.se/
Postat av: Tessa

Tack fina Kickan va go du är!! Snart får du känna den lilla kicka på!! Såååå häftigt!! :) längtar efter er nu! Tur att det snart är nyår!! Längtar!!! Hälsa flickorna å Björn!! Miss u!! Puss å kram

2010-12-19 @ 12:35:27
URL: http://tessaasman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0