Julgalan 2010

Ikväll smäller det.
Vi ska på Julgalan 2010 på Annexet med jobbet. Vi är sammanlagt 20 personer från oss som ska gå. Kommer bli riktigt roligt. Det sägs att Maria Montazami ska vara konfrencier, hur soft skulle inte det vara. Gillar henne skarpt!
Partyblåsan är nerpackad och jag är redo för en rolig kväll med jobbet.
P har lovat att hämta mig med bilen efter showen, han är bäst ♥. Fryser nog rumpan av mig om jag ska åka hem med tunnelbana i strumpbyxor..brrr.. Ska bli skönt att få sätta sig i en uppvärmd bil med rumpvärme mmm!!

Igår va vi och käkade på Texas Longhorn med Emma och Micke. Jag fick vitlökssmör till köttet, min kväll var gjord efter det. Älskar vitlökssmör. Vi babblade på som vanligt och garvade. Riktigt mysig kväll som avrundades vid 8 då dom i stort sett stod på vårt bord och bad oss att betala och gå därifrån. Hahaha!

Jag och P hann med lite soffmys hemma innan det var dags att krypa ner under täcket. Älskar soffmys nuförtiden!! :)



Hittade en rätt skön app till telefonen där jag kan följa graviditeten dag för dag..
Den visar;

Att 53,9% av graviditeten har passerat
151 dagar av 280 dagar har gått :)
Att jag är i vecka 22
Kalendermånad 5
Trimester 2
Jag har 129 dagar kvar till BF
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

/ Tessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0