Nedräkning..

Nu är det nedräkning till Jul!!
Gu va mysigt, längtar!! Har fortfarande inte druckit glögg heller, tänkte hålla mig till självaste julafton. Det blir mest stämning då. Duktigt va? :) Pepparkakor har ja käkat och Lussebullar mä, men till det blev det julmust. Är inte sånt stort fan av julmust. Tycker coca cola smakar betydligt bättre. Får en konstig eftersmak i munnen av must.

Ikväll ska jag möta upp systrarna Gunnarsson för att först gå och äta på nåt mysigt ställe och sen klockan åtta ska vi på Julkonsert! Ska bli mysigt att få umgås med dom en hel kväll. Var riktigt längesen. Kommer pladdra sönder varann haha!! Jag tror att Julkonserten är i Emanuelkyrkan, heter den så? Vet var den ligger i alla fall så det är ett plus ;). Jag är ju sämst på att hitta i Sthlm. Trots att jag bott här i tre år snart så är ja urkass. Finns GPS :).

Är rätt trött nuförtiden. Sover sjukt kasst på nätterna. Lillfräsen sparkar på och jag har svårt att somna om. Otroligt mysigt att känna rörelse därinne, men usch va trött man blir när man inte kan somna om. Snoozar nog 8 ggr nu innan jag kommer upp. P får tvinga upp mig..hahaha!! Hör inte till vanligheterna ska tilläggas.

Jag har nu 116 dagar kvar till BF.
58,6% av graviditeten har passerat.
Jag är i kalendermånad 6.
Coolt!!

Nu är det dags att jobba!
Idag är det onsdagsfika här på kontoret, veckans höjdpunkt!!

/ Tessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0