Snart Helg..

Ska bli helt underbart med helg.
Vi drar upp till Vemdalen. P ska åka skidor och jag och Mamma ska pynta i stugan inför Jul. Så att det mesta är klart när mamma och pappa åker upp. Granen får mamma klä själv, då jag och P kommer att komma upp sent dagen innan Julafton. Vi ska fira med P:s föräldrar först hemma i Söderhamn! Längtar!

I helgen ska jag njuta av kylan, njuta av att kunna strosa omkring i underställ och myskläder med raggisar i stugan. Tända brasa och dricka varm choklad med grabbarna i backen. I år är det jag som tar bord på alla ställen i backen känner ja :). Kommer att bli en fikaprinsessa däruppe :).
Kommer förmodligen att tjata hål i huvet på Jocke och Camilla i shopen med. Men det får dom ta :).

Igår va en skön kväll.
Tog det bara chill. Mkt att göra på jobbet nu å då är man helt slut i huvet när man kommer hem.
Vi tvättade, kollade på Bonde söker Fru där jag tyckte så synd om Bonde Tomas som började grina då ingen av tjejerna ville vara kvar som han gillade. Usch va han grät. Fick så ont i hjärtat att jag inte kunde kolla mer. Hjärtekross är det sämsta som finns.

Längesen ja slängde in en bild på Vemdalen. Igår vid 10 såg det ut såhär:


Skulle ta en bild ifrån just nu, men den va kolsvart så ja tog denna istället.
Härligt va? :)

Här i Sthlm är det kallt och vitt. Så mysigt! Men gu va ja klär mig när ja ska till jobbet, haha. Ser ut som barnen när de knappt kan stå i deras overaller för att de har så mkt kläder på sig. Överkroppen är helt oböjlig för att jag har så många lager på mig :) Va bara tvungen att knäppa en bild imorse.


Vilken jäkla överkropp.
Hörrni alla byggare på Faxe i Söderhamn, släng er i väggen :)

Ha en skön Torsdag!
Imorgon är det Fredag, ja vet ja är GRYM på veckodagarna!!

/ Tessa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0