SNÖ...

..KAOS i Sthlm. Och jag jääser!! :) Hur underbart som helst. Kanske inte kommer att va lika underbart när man ska ta sig hem i eftermiddag men vad gör det, för imorgon är jag LEDIG!!
Vilken lyx!! Jag och P ska inhandla de sista klapparna till familjerna våra. Fast först blir det mysförmiddag hemma, sovmorgon och mysfrukost. Som jag längtar! :)

Igår var jag och systrarna Gunnarsson på Julkonsert i Immanuelskyrkan!
Riktigt bra var det. Eller vissa artister hade de kunnat hoppa som Moto Boy eller va han hette, inte alls min smak. Han sjöng grym falsett men rätt så jobbig att lyssna på.
Bäst på hela konserten var Bo Sundström (sångaren i Bo Kaspers Orkester) och Rebecka Törnqvist, de gjorde den bästa jullåten av dem alla nämligen "Fairytale of New York",  Love it!!
Innan konserten gick vi å käkade crepes på ett riktigt shysst ställe. Första gången jag käkar det ute, och det var en hit faktiskt. Tack fina systrar för en mysig kväll!


/ Tessa ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0