Tunga steg..

Gick med tunga steg till jobbet idag.
Trodde att jag skulle få vara ledig, då det ska slipas och lackas golv på vår våning. Men ikke då.
Hantverkarna ska börja på lördag!! UNDERBART! Å jag och P som hade sett fram emot EN ledig dag tillsammans den här veckan :(. Jag är så sjukt BITTER nu!!

Min bror och hans tjej köpte världens lya igår! En etagelägenhet med Pool på innergården! Riktigt snygg!

Annars då? Ja du, annars..ingenting!
Väntar med spänning på julen. Längtar efter att få komma upp till stugan, svassa runt i mjukisbrallor och varma sockor! Gå promenader! Bada tunna! Bara få vara! Men det var ingen nyhet för er ;).

Jag och P ska försöka att se nya Harry Potter filmen i helgen.
I eftermiddag blir det julklapps handling, taco-kväll och Robinson. Härliga Fredag!

Såg att "Elf", filmen skulle gå på Tv ikväll.
Har ni inte sett den så SE DEN!
Sjukt rolig!

Dags för frukost! Som idag består av en polarmacka och en varm choklad. Mums!!

Det bästa med att nästan vara själv på kontoret är att chokladasken som finns häruppe, kommer att vara TOM när de andra kommer på måndag! *smask* :)

/ Tessa ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men kom ner och gör oss lite sällskap på 17 då!!!! ;)



Inte ska du sitta där uppe själv inte!

2010-12-17 @ 09:10:09
URL: http://jessj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0