Vilken Jul...

Helt underbart har vi haft det i stugan med familjen.
Julfirandet började hemma hos Pecka´s mamma och pappa dagen innan Julafton. Där fick vi grymt god mat och en så otroligt fin klapp. TUSEN TACK SVÄRISAR, NI ÄR BÄST!!!♥
Efter några timmar och proppmätta magar satt vi oss i bilen och drog upp  mot Vemdalen.
Vägarna var bra och trafiken lugn, det var skönt. Som alltid så somnade jag i bilen ett tag. Hahaha, tur att P är van. Stackarn! Väl uppe så väntade hela familjen och Moster som kommit med bussen en timme innan oss. Stackarn hade blivit av med sitt bagage. Nån som tagit fel visade det sig idag. Men nu är väskan åter hos Moster å allt är bra!! :)
Älskar Happy endings!
Igår hade vi en supermysig dag.
Minus 32 grader ute gjorde att dagen spenderades inomhus med en massa mys och sällskapsspel.
Vi måste ha varit grymt snälla i år, för shit va paket det fanns under granen :) Bästa Julen ever! Jag är såå nöjd. Och jag satte P:s julklappar vilket va skönt. Skjortan va perfekt! :) Till o med Tage fick julklappar. Både av mormor och morfar och gammelmoster.♥
Idag har grabbarna kunnat åkt skidor. Å ja tjurat över att jag inte får eller kan. Eller vågar kanske är det rätta ordet. Ingen som förbjudit mig precis, men inte uppmuntrat det heller. Ajja, kommer igen nästa år. :)
Har varit på After Ski en sväng.
Sett ett av de sämsta banden spela. Katastrof, men colan va god :)
Nu bliré filmmys på loftet!
Ångesten för att åka hem imorgon börjar komma nu. Jag vill INTE!
Önskar vi kunde stannat längre.
Natti Natti!
/ Tessa♥

Kommentarer
Postat av: Vännen i Hudik :)

Åååå så mysiga och fina bilder på er vännen!! Kan tro att ni har det mysigt i stugan, ser så mkt fram emot att komma och mysa med er där :) hälsa alla massor och ha ett riktigt gott nytt år!! Ta hand om magen, hoppas bröllopsplaneringen flyter på också! Bamsekramar från mig och D

2010-12-28 @ 20:59:31
Postat av: Tessa

Hej fina Ida!!

Ja snart får vi åka upp å mysa en helg där. Ta igen en massa missad tid. Längesen nu! Kolla en helg som är bra för er. Gott Nytt År på er med och krama om din lilla mage med!! Hälsa D så gott!! Stora Kramen

2010-12-29 @ 18:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0