Äntligen helg....

Å va härligt det är med lördag...å en bättre är att OS har startat!! Såg invigningen imorse på TV...mäktigt!! Ska bli riktigt roligt med OS, jag tror att Sverige kommer plocka några medaljer. Nu kommer jag att sitta klistrad vid tvn varje dag :))...

Boulekvällen igår med jobbet var riktigt trevlig... När vi står därinne och har tagit oss nåt att dricka så ser vi att en kille med radioutrustning kommer ner för trappan..och efter honom kommer ett massa grabbar med instrumenter och grejjer.. Vi tittar alla lite förvånande på varandra och är helt ovetande om vad som ska hända...

Det visar sig att en kille som jobbar på Boulebar, hans farmor har skrivit in till radio och vill ge honom en alla hjärtansdag hälsning...och den hälsningen är att bandet spelar en låt live för honom i direktsändning...sååå häftigt...
Så bandet drar igång och dom är bra många killar som börjar jamma...riktigt grym sångare och hela grejjen var riktigt läcker...

Önskar ja hade ljud till korten..



Här är grabbarna som sjunger för killen till vänster i bild... Han i blå tisha sjöng å han va såååå grym..



Riktigt rolig grejj... Frågade ena killen från bandet vad dom hette...å han sa tydligt vad dom hette...men tror ni att ja kommer ihåg...NÄE...så less på mig själv och guldfiskminnet.... Ja ska ta reda på va de heter...promise...

Ja det blev en grym start på en lyckad kväll. Boulen gick sådär....men roligt var det :))

Efter en bra turnering och god middag så styrdes kosan mot Golden Hits...hahaha.. Vilket ställe...man får alltid sig ett par goda skratt när man är där... Kvällen blev tidig..då jag har lite svårt för män i kostym som ska envisas med att sätta slipsen på huvudet när de ska dansa loss.. Så jag kände att sängen hemma lockade mer...

Ikväll blir det middag hos bästa Emma och Micke!! Kanske Melodifestivalen...OM inte OS sändningarna har nåt bättre att erbjuda...

Men nu ska ja krypa upp i soffan å kolla på Solsidan....mm...ja myser!!

// Tessa

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej vännen.

Musikkollektivet heter de.

Kolla här:

http://www.sr.se/cgi-bin/stockholm/program/index.asp?programid=3599



De finns även på FB, har skickat det till dig på FB.



Hittade även www.musikkollektivet.com men det vet jag inte riktigt om det är deras egen hemsida?



Hoppas du bli glad nu lilla guldfisk :)

Kramisar!

2010-02-15 @ 02:11:41
Postat av: Maria

Jo just det en sak till för ordningens skull....det vara hans mormor inte farmor som skickat hälsningen....haha...sorry att jag är en polis....bessewisser kallar en del det men men...jag är jag....hihi...

Kram!

2010-02-15 @ 02:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0