Händelserik helg...

Tog nästan sex timmar för oss att komma hem till Söderhamn i fredags...var kaos på E4:an... Men tillslut kom vi fram... Mötte upp Ullis och Vickis på lokala pizzerian och drog hem med fyra goda pizzor för en tv-kväll hemma hos min mamma å pappa. Där var det Hockey som gällde... Stackars P fick försöka hänga med på matchen när tre tjattrande och fnittrande tjejer satt å höll låda...hahaha..sorry P :)) Tack för en supermysig kväll bruuudar...måste göras om snart!!

Lördagen drog vi ner på stan och fikade en sväng med Ullis, Vickis och Tess. Riktigt mysigt att vara alla samlade igen...va sååå längesen. Fick oss några garv där med...svårt att inte få det!! :)) Sen drog ja med mig Ullis och P ut på Lindex...har nämligen spanat in ett par jeansshorts därute som ja bara var tvungen att köpa... Å dom fanns :)) Blir perfa att ha i Thai och i sommar...:))

Å såhär ser dom ut :))

Efter shoppingen begav vi oss till A-hallen för att se P:s gamla Innebandylag ta emot Bollnäs...gick kanon för grabbarna. Rolig match!!
Resten av kvällen blev lugn..käkade gott med mamma och slöade framför Tv:n och OS såklart!! :))

Min iPhone bestämde sig för att lämna mig....suck..
Den laddade ur och när jag skulle sätta den på laddning så visade den inga som helst livstecken....:( Jag laddade den i två dygn utan att få igång den... Så idag blev det reklamation hos Telia...hoppas att det går fort tills ja får en ny... Fattar inte hur man kan bli sååå beroende av en telefon...läskigt!! Ajja...hoppas på en ny inom snar framtid...

-23 grader i Sthlm idag...myggfritt... Känns som låren ska frysa sönder när man är ute å går...
Var är våren??... Kan den inte komma snart...för nu är ja less på att dra på mig tonvis med kläder... All snö får gärna dumpas i Vemdalen...okej?

Ikväll blir det till att kolla....OS :) Å sen ska ja kolla på lite Lets Dance med...missade det i fredags...

Torsdag drar vi med Söderhamnsfamiljerna till Vemdalen...ska bli såååå roligt!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0