Hemfärd...

Snön bara vräker ner här.. Det tar oftast emot att säga det här om man heter Therese Åsman...men det kan gärna SLUTA snöa i Sthlm nu... Är ganska less på all snö som bara ligger på gatorna å det blir skitdrygt att halka runt i den där decimeterdjupa snön som INGEN tar bort....Vemdalen kan få ALLT!!

Idag åker vi hem till Söderhamn...vår plan var att hinna gå på Bandy...men ja tror inte att det kommer bli så.. Kaos på vägarna idag och det kommer nog att ta sin lilla tid att åka hemåt...:(( Vi får följa bandyresultatet på iPhonen.. Så wish us luck på vägarna idag :))...

Igår var en supermysig kväll....min bästa Camilla och Petter kom och hälsade på oss igår... Sååå mysigt när de är i storastaden och hälsar på. De har åkt från Vemdalen för att träffa en massa leverantörer, då de jobbar på Shopen på Skalet i Vemdalen. Vi hade en helskön kväll med mkt skratt å skrik. Jag och Camilla stod för skriken när Anja körde störtloppet och sen slalomen.... Vilken tjej... Hon är en riktig fighter...får hon inte bragdguldet för det hon gjorde igår då blir jag ARG!! Både jag och Camilla skrek när Vonn körde för guld...GRÄNSLA GRÄNSLA...å va gör tjejen...hon GRÄNSLAR...lyckan var TOTAL!! Anja BRONS!! Å mina grannar ännu mer tokiga på oss :)) Men som sagt...det bjuuuuder vi på :)). EEEEeeeeelsker Anja vi :))



Ryyyysningar!! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0