Long time.....

Oj...det har gått ett bra tag sedan jag skrev mitt sista inlägg ser ja...

Ja ni...det har hänt en hel del sen i maj om vi säger så!! Bra saker :)) P har flyttat ner till mig i Sthlm. Jag fick med mig den inbitne Southportkillen ner till Sthlm...:)) Hur härligt som helst...inge mer pendlande på helgerna. Nu får jag rå om honom varje dag :)) Nästan i alla fall...

Vi har även ändrat om i lägenheten lite...möblerat om...blev kanonbra...skönt att få karl till lyan som kan sätta upp lampor å borra, för ja är urkass på det!!

P har även friat till mig...ja ni läser rätt :)) Bröllopet kommer att ske sommaren 2011. Spännande... Så ja...kommer ja igång med bloggen på riktigt som ja önskar att ja kommer att göra så kommer ni med all säkerhet att få följa mig och mina planer...eller oss kanske man ska säga..ooops hahahahahaha!!

Många skidresor har jag hunnit med också...ska verkligen lägga ut bilder nu framöver...ska se till att förstå mig på hur man gör det..så kommer jag mata in en massa bilder!! :))

Min mamma kom igår...så i helgen kommer vi att umgås med henne.. Ska bli mysigt..var ett bra tag sen så vi har mkt att ta igen hon å jag :))

Skriver mer i helgen...å så kommer ja lägga upp en massa bilder från stugresa m.m. promise...

 

Hej då...höres snart!!

 

Kramiz

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0