Nedräkning...

Imorgon far vi till Vemdalen...ska bli så mysigt att få umgås med familjerna från Söderhamn en hel helg. Va ett tag sen man sågs nu... Hoppas att kylan uppåt ger sig lite nu under helgen så att vi kan åka utan att frysa ääärslet av oss...

Idag när jag var ut en sväng på lunchen så lyste soooolen! Så härligt!! Den värmde riktigt....å jag fick riktiga vårkänslor..på nåt konstigt sätt... Längtar riktigt mycket till våren nu. Få sätta på sig skinnjackan och få ha solbrillor på sig...sitta på uteserveringar å mysa!! Sthlm är en riktig vårstad tycker ja...

Förstå att om tre månader kommer det att se ut såhär...



Sommarkväll i stugan i Söderhamn...



Bror tar premiärturen i ekan....

Jag längtar så grymt mkt ut till stugan nu...
Måste erkänna att det här känns sååå långt borta när det bara snöar å snöar och man ser drivorna ute i stugan...
Ska bli roligt att se om båten kommer i till sista april...hoppas kan man ju alltid ;))...

Ska faktiskt lägga mig och kolla på Entourage... Har ni sett den serien??... Kanske en av de BÄSTA serier ja nånsin sett...är helt FAST... Har blivit tokförkyld och jag är helt säker på att Entourage kommer att bota den här otäcka förkylningen :))..



Här är grabbarna i Entourage....

Måste också visa en tjej som är med...i mitt nästa liv vill jag se ut som henne...wierd tjej tänker ni....mmm..ja är ganska weird...men ja tycker hon är sååå vacker...



Ååå den som INTE håller med mig....motivera VARFÖR?? :)

Ladda ner serien NU...6 säsonger finns det å den 7:e kommer i sommar...ni kommer inte bli besvikna..

Nu ska ja ladda med halstabletter å snoorpapper...så att ja är kittad för en seriekväll i soffan...


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Mysig blogg du har! Kan bara hålla med, himla vacker tjej:)

2010-02-25 @ 17:18:15
Postat av: Tessa

Tusen tack!! Visst e hon :))

2010-03-02 @ 08:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0