Sköna Tisdag....

Häääääääärligt Ferry...GULD!!! Då har vi två OS guld...sweeet!! Jag trodde inte att han skulle vinna, men det gjorde han. Igår trodde inte P att Kalla skulle vinna å det gjorde hon...dags att hålla i det här så blir det måååånga guld :))

Ikväll har vi varit hos min favoritkille Viggo som fyller 2 år... Han blev så glad när jag och P kom...gokillen va härlig han är. Var riktigt mysigt att få umgås med Linda med. (Viggos mamma). Va sååå längesen vi var där nu...
Inte helt fel med lite Lindatid :))

Inte bara Viggo som fyller år idag, även min hund har födelsedag idag.. Fast han finns inte med oss längre. Var tvungen att låta honom somna in för två år sen då han hade en svår epilepsi som gjorde att han blev så dålig. Det går inte en dag utan att jag tänker på honom å saknar honom. Han var min absolut bästa vän.



6 år skulle denna snygging ha fyllt!! Finaste finaste killen!!

Kom på att brors tjej Isabelle fyller år idag med!! Stort Grattis till henne med!! :))

Känns verkligen att det är 3 veckor sen jag var uppe i Vemdalen nu...börjar få abstinens... Tur att vi drar upp v.8!
Ska bli såå nice!! Jag hoppas på en stor dump med snö....-6 grader och strååålande sol...:))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0