Eclipse..

Fjortisarna skötte sig EXEMPLARISKT!! Endast en tjej...synd var att hon satt bredvid P, som va sjukt dryg...men vafan..ja kopplade bort henne..är stolt över mig själv. Fnisset i kysscenerna får man liksom ta...fast NÄE...ja blir så less..

Filmen var helt U.N.D.E.R.B.A.R!! Jag är förälskad...

P tyckte att det var den bästa filmen hittills...vänta du bara älskling tills film nummer 4:a kommer.. :)

Jag var så inne i filmen att ja helt glömde bort att äta mina popcorn...hur ofta händer det? Ni som känner mig... ALDRIG!! Läsken va typ full å popcorna orörda!! :) BRA betyg!! :)

Last day at work denna vecka...imorgon är jag ledig!! :) Hur nice är inte det!? Superdupernice!! :) Jag ska kliva upp tidigt...dra mig utåt parken...invänta P i solen för att sen packa oss in i bilen och dra till Söderhamn!!
Hoppas på en helg med mkt sol...jag kräver sol :).



Måste få se filmen snart igen...jag är beroende!! Vilken kärlekshistoria..jag blir alldeles varm i kroppen!!

Jaja..ja är ju bara 27 år...så please, ha överseende. :)

/ Tessa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0