Underbar helg...

Har haft en helt underbar helg, med sol, värme, båtåkning och fina vänner och familj.

Fredagen var jag ledig från jobbet. Å ja prickade in en grym dag att vara ledig på...:) Stolt över mig själv!!
Gick ut till parken och la mig på en filt kl.09.00. Det var en riktigt skön dag, med gassande sol å massor av folk i parken. Jag njööt!! Läser tredje boken i Twilight serien för femte gången..(ja vet, ja är inte som alla andra :) hehe!!) Låg där och jääste till kl. 12.30, då drog ja mig in..fixade sista med packningen inför trippen till Söderhamn å stugan!! kl.13 satt vi oss i bilen å drog iväg....



När vi kom hem till sköna Southport, grillade vi å njöt av en gassande sol å helt underbar kväll!! Life is good!

Lördagen spenderades på bryggan i solen!! Vilken dag!! Hur varmt som helst å hörrni...ja har badat mer än sex ggr :). Stolt över mig själv måste ja säga!!

Min barndomsvän Marie och hennes kille David (blivande man i september) kom förbi oss en sväng...vi njöt alla fyra i värmen..
Tog med mig dem på en tur med vattenskotern...David höll i sig så hårt att ja knappt fick luft..hehehe!! Tappade mina brillor med...suck..tur att det var ett par Thaibrillor :) haha!! Typiskt mig att tappa grejjer...ajja..fort gick det!! ;)

På kvällen grillade jag och P själva hemma på altanen!! Riktigt mysigt hade vi det!! Å varmt som satan... kl.11 på kvällen var det 27 grader varmt!! Älskar svensk sommar när den visar sig såhär :)



Efter middagen drog vi oss över till Fam.Nilsson rakt över viken...där väntade en match (tjejerna mot killarna) i Kubb och Yatzy!! Vilka vann??... TJEJERNA så klart!! :)

03.15 när vi åkte hem var det 24 grader varmt ute...





"Therese Åsman, om du knäpper ett till kort på mig, då lovar jag dig att vi ska spela tv-spel heeela kvällen å ALDRIG gå å lägga oss"... Älskar dig Lukas Nilsson!! hahahaha GOUNGE!!!

Söndagen var det dop hos Fam.Nilsson..
Jag och P är gudföräldrar till TOR ELIS! Han är världens finaste lilla kille å vi är så stolta!!
Allt gick strålande, han sov sig igenom dopet..reagerade inte ens när prästen blötte hans hår...:) Efteråt var det mat och fika. Regnet öste ner...men som tur var hade vi partytält..

Efter att Tess pockat på oss en massa matlådor...tack Tess :)..sorry Per att det inte blev nåt kvar till dig ;) hahaha... Drog vi oss hemåt...
Kvällen avslutades med Filmkväll i sängen..P höll som vanligt ut längst denna gången med..

05.00 drog vi till Sthlm idag... Gick riktigt bra!!

4 dagar kvar nu...sen semester!! Å jag längtar som en TOK!! Ska bli helt underbart!!


Ha en härlig Måndag!!
/ Tessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0