Visade sig bli en helt ok dag ändå...

Har precis kommit ut ur duschen...eller näe inte precis..sitter inte naken i soffan å bloggar om ni tror det. Nope..ja har smörjt in mig å satt på mig kläder..:) Sen satt ja mig i soffan och tog fram datorn..å nu sitter jag med blött hår och luktar gott.. Love it!! Finns nog inget bättre än att duscha...jo sova!! Å mys med P ligger också på toppen...så ja det finns nog ganska mkt som är lika härligt som att duscha..:)
Har varit och kirrat mina naglar hos Michlin idag...hon skrattade åt mitt "hemmafix" hahaha... När naglarna håller på att lossnar från materialet så har ja köpt en tunn pensel med lim som man kan stryka på för att de ska hålla ihop...å ja hade haft på LITE för mkt lim :)..ääähh..wtf ja tyckte att det va grymt jobbat ja...riktigt snyggt faktiskt!! :)
Men nu är dom ännu snyggare å alldeles RÖDA...skitsnyggt!! :) Får se vad P säger när han kommer hem..
En massa rea på stan nu..gick förbi lite affärer påväg till tunnelbanan...å ja det blev lite shopping..jag är sån sucker när det gäller shopping... Tycker inte om att prova kläder å strosa å kolla..men att KÖPA kläder gillar ja :) hehehe..
Det blev två tishor och en långklänning på Divided!! Riktigt snygga!! Så nu i helgen blir det till att inviga dom :).
Söderhamnsgänget kommer ner till mig i helgen. Det ska bli skitmysigt. Ullis kommer att sova hos mig...å de andra kommer sova hos polare och på hotell...vilka glidare ;)...
Vi ska slappa, hänga å gå på grönan. Kommer vara hysteriskt med folk men det är det värt...Grönan är ett måste på sommaren!! Vi får gå dit i tid :). Tips på vad vi kan hitta på mer än parkhäng å rosédrickande?? :)
Var och käkade lunch med Linda-Mari idag... Vi satt hos på Kungshallens uteservering.. Mysig lunch och gud vad vi hade saker att snacka om.. Va riktigt längesen vi träffades nu.. Hoja..ja är verkligen kass på att höra av mig och göra spontanbesök..ska bli mitt sommarlöfte..att bli bättre på att höra av mig och spontanbesöka folk.
Så vänner, se upp! För nu kommer ja att komma å spontanbesöka er allihopa :)
Allsång på Skansen snart på TV...antingen ska ja slökolla på det...eller lägga mig i soffan å läsa ut Twilight boken... Hmm..svårt val..vi får helt enkelt se hur det blir..
Ha en härlig kväll hörrni..
3 dagar kvar till semester :)
/ Tessa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0