Besatt??..

Äntligen är det fredag imorgon...så härligt med helg... Ser verkligen fram emot att gå på fest på lördag. Det kommer bli en grym kväll med sköna människor...ska bli riktigt riktigt roligt!! :))

Idag va ja ute en sväng på stan efter jobbet...ja hade spanat in ett par vita tygskor på H&M Divided som ja bara var TVUNGEN att köpa...kommer bli perfekta att ha i sommar och i Thailand :))...



Kollade även lite på bokrean...hoppades på att hitta Twilight böckerna till bra priser och det gjorde ja :))
Så ja köpte både tredje och fjärde boken..så nu kommer ja att vara helt fast...



Har ni sett Twilight filmerna??..Eller dom två som kommit?... Jag är helt fast! Bästaste bästaste filmerna ja nånsin sett...så himla fin kärlekshistoria...ååå ja blir alldeles varm i hjärtat!! Ni måste bara läsa böckerna och se filmerna om ni inte gjort det...trooo mig..ni kommer bli helt fast!! Ja är besatt!!?? :))

Outfiten för imorgon är fixad och klar...framplockad och redo att packas imorgonbitti..:))...

Det här ska ja ha på mig;


Svart Gina Tricot klänning...svarta skinnleggings och mina stövletter... Mmm..gillar svart ja :))..hahaha...

Nu ska ja krypa ner i sängen å läsa lite mer bok...tur att P är inne i en film på TV...annars hade ja varit den sämsta fästmön ever tror ja!!..

Imorgon ska ja kila in på Gina å köpa ett par jeans som ja spanat in...håll tummarna för att de finns i min size..(intressepilen...)

Natti....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0