Mulet...

Skulle det inte vara strålande sol idag med??... På YR.NO står det så i alla fall..å på nyheterna så ser det ut som att det ska vara sol här. Men den lyser med sin frånvaro. Trist, hade verkligen velat sitta på en brassestol i parken å bara mysa i solen. Men men, det kommer fler dagar som tur är :) Sommaren är påväg, å det känns helt underbart!!

Helgen har varit lugn. I fredags mötte jag upp David och Bella, vi satt oss på Medis och drack Rosé vin och njöt av att solen värmde.. Hade en riktigt mysig dag, eftermiddag, kväll :) Synd att P jobbade...stackarn..

Igår va ja mest ute i solen hela dagen...tog mig ut till parken här och satt där hela dan. Kollade på folk å solade...shit va varmt det va, helt underbart! Snart dags att de fyller upp dammen med lite vatten så barnen får bada :) Vilken sommardag det va igår. När P kom hem från jobbet tog vi en prommis runt Kungsholmen, va riktigt härligt. Massor med folk i hela rålisparken, den parken kan svälja många människor!!
Alla vaknar verkligen till liv när solen och värmen kommer, helt underbart!!
Köpte med oss hämtmat och två filmer...sen låg vi å mös i soffan..ja å min P. Det är absolut det bästa som finns!! Det är trygghet!!

Som sagt, idag är det mulet, riktigt mulet!! Trist, men nu har man en ursäkt för att kunna ligga i soffan å slappa framför tvn..hehehe..me like! Titanic går på Canal + just nu. Jag kommer ihåg när den gick på bio. Vi visste alla som gick på den hur den skulle sluta å hur sorglig den skulle vara, men ändå ville man se den...konstigt! Marie, jag, Emma och Maria gick på den... Marie grät två timmar efteråt..hon va verkligen helt förstörd. Jag kunde inte gråta bland andra på den tiden..så ja satt där som ett fån...ville gråta men det gick verkligen inte. Kommer ihåg att jag inte tyckte om filmen..jag är en tjej som gillar lyckliga slut, det vill säga att killen får tjejen och vice versa. Iofs så får dom ju varandra, men inte hela livet eller vad jag ska säga!! Jag är en obotlig romantiker :)

Måste bara säga Leonardo Dicaprio...vilken kille...han är ju verkligen hur snygg som helst i den här filmen. Och han ser ju fortfarande ut som en liten pojke..rätt häftigt faktiskt. Att han som vuxen fortfarande kan ha sina pojkdrag kvar!

Få se om solen kikar fram nåt!

Ha en bra söndag!!

/ Tessa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0