Rosa!!

Idag är det onsdag!! Å inte en skymt av solen än, ja hoppas den kikar fram idag med. Helt underbart att sitta ute i solen å känna sommarvärmen...det absolut bästa som finns.
Underbart att känna alla sommardofter när man går till jobbet på mornarna. Som nyklippt gräs, då är det sommar!! På riktigt!!

Igår gick jag och P på staden efter att jag slutat. Vi satt oss å kollade på folk i säkert två timmar...solen värmde å det var riktig sommarvärme igår..sådär kvavt liksom. Trodde att det skulle bli regn, men det blev det inte. Som tur var!! :) Jag fick en shoppingattack med, köpte nya vita converse skor...äntligen har de kommit i min size med, 35, TACK Converse!! Vet inte hur många år jag har fått gått med för stora skor..haha!! Pippi?!... Köpte även ett skitsnyggt armband på Åhléns, det är ett helt silverarmand som det står olika budskap på...

Gick till Michlin å fixade mina naglar med..vi garvade som tokar som vanligt. Hon är för go!! Fick ROSA naglar dagen till ära..å ja tro det eller ej, men ja passar faktiskt i det! Men det kommer nog inte bli kvar så länge, tur att det kan tas bort!! Men just nu är det snyggt :)

Tror på allvar att ja ska tatuera mig imorgon!! :) Fast ja måste bestämma mig om ja ska sätta den på handleden eller på insidan av axeln...hmm...svårt val!! Snyggt på båda ställena...men om man sätter den på axeln kommer den alltid att synas...när vi ska gifta oss t.ex. och sen när jag har linnen, men det kommer den att göra om jag sätter den på handleden med. Hua...va ja är kass på att bestämma mig.. Förslag? Var skall ja sätta min svala som ja ska göra? Handleden eller insidan av axeln? Please help me!!

Har ett till dilemma...igår började jag fundera! Ska till Nettan å fixa håret på måndag! Å ja funderar ALLVARLIGT på att bli brunett!! Fast ja vet inte...gillar att vara blond med...men nu har jag varit det ett tag å det skulle vara roligt att prova på nåt nytt!! Va säger ni? Är ja galen?... Ajja...ja hinner nog ändra mig ett antal ggr innan det är dags. Men det skulle vara roligt att få höra vad ni tycker och tänker!! :) Skriv, kommentera, idiotförklara ;)...kom igen!!



Kollade på Rocky & Drago igår...har ni sett det? Gick för några år sen på ZTV. Å nu går det i repris på kanal 6 tror ja!! Riiiiktigt bra program!! Ja å P garvar lika mkt varje gång.
Sjukt bra program...igår fick dom prova på att vara sopgubbar i Kairo!!

Dags för fröken Åsman att börja jobba lite!!

Ha en grym Onsdag vänner!!

/ Tessa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0