Snart helg..

Torsdag idag...vilket betyder att det är fredag imorgon:)) Vi drar hem till Southport (Söderhamn) i helgen! Hämtar upp min bror ute på If å sen bär det av hemåt!! Ska bli riktigt härligt att få komma hem en sväng. Är rätt nöjd på Sthlm nu...nu vill ja hem till min familj!! ♥
Vi ska lägga i vattenskotern och hjälpa pappa med flytbryggan som han köpt!! Hoppas på strååålande sol så jag och mamma kan sitta på altanen och jäääsa :). Hoppas Hoppas Hoppas..

Vilket väder det va igår, hur härligt som helst. Bara att lapa åt sig all värme som kommer nu..då det kommer att bli kyligare nästa vecka :(... Ja ska lapa lapa lapa ja!! :)

Funderar fortfarande på brunett eller blondie....vet inte hur ja ska göra... Jag är för van att se mig själv i ljust tror ja. Fast innan jag blev ljus så var jag mörk i många år...fast inte snyggt mörk utan svart..hua!! Kommer INTE visa bild från den perioden..ni skulle bli skrämda..promise!!
Jag har helgen på mig att fundera, ska rådslå med mamma å pappa å min bror...ja vet vad dom kommer att säga! Mamma: Näe, du som är såå fin i ljust!! Pappa; Kommer att kolla på mig me en tom blick, inte säga något men jag vet vad han tänker..."Nu har hon blivit satanist stackarn", Bror: Nääää...ja tycker du ska ta tillbaka din riktiga färg...(råttfärgat...mmm..) Jag; Tack David, men ja tror ja klurar lite till...

Nice Torsdag alla...

/ Tessa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0