Surr...surr..surr..

Nu är den bokad...min 6:e tatuering! Måndag kl.18 är det dags på East Street!! Riktigt roligt! Det blir en svala på vänster handled...förlåt pappa, men det blir så :). Äntligen tog jag tag i mig själv och beställde tid, är så otroligt seg! Tycker inte om att behöva boka tid...skönast att bara gå in å få göra den direkt. Vet inte varför...men när man väl kommit dit vill man ha den DIREKT.. Nu får jag snällt vänta!!

Igår va ja å P hos Nettski på Svartensgatan 7 å fixade håret! Jag förblev blond...å det blev hur bra som helst. Är verkligen toknöjd med både färg och frisyr...nu är mitt hår friskt igen!! :)
Ska visa en bild..när ja känner att ja fastnar...idag är INTE en sån dag..
Här gå in å kolla...dom är skitduktiga och supertrevliga å ett riktigt shysst ställe...
http://www.svartensgatan7.com/

Nu blir det chill i soffan...

Lovely kommer den bli....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0