Tankar...

Äntligen Fredag!! KINGFREDAG som BollnäsMartin säger på Bandit!! Lyssnat på den radiokanalen nångång? BollnäsMartin är ett MÅSTE för mig på mornarna när jag knatar till jobbet! Han är så grymt skön kille, pratar som en kulspruta å har den bästa dialekten av dem alla, Hälsingemål..gillart :) Känns som att vara hemma...inte för att Bollnäs är hemma men nästan :) Musiken på kanalen är grym den med...P:s favvokanal.

Idag bär det av till Söderhamn...bror hänger på han med! Härligt att få umgås en helg med honom...var ett tag sen!! Vi hoppas på båttur, vattenskoter tur, frukost på bryggan, soool och grillning :) Såg inte ut att bli sådär skiiiitbra väder hemma i helgen, men ja tror att det vänder! Hoppas!!! Men båt blir det vilket väder det än är..så är det bara :) Dunjackan är med så ja är kittad för blåst, kyla å lite regn!

Hur personlig får man bli i en blogg? Vilka läser?
Det finns mkt ja skulle vilja skriva men inte kan....eller vill..ja vet inte! Många ggr när man skriver och är förbannad, ledsen och upprörd så är det bara ord som kommer ner på papper..vissa av dem helt skrivna i stunden utan den minsta mening men som bara måste ut. Som när man skrev Dagbok.. Men personer utifrån som läser förstår inte det, å det gör det hela mkt mer komplicerat! Å där var svaret på min fråga..NEJ jag kan inte bli hur personlig som helst...

Hörs!

/ Tessa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0