Trött?! Aaaa...

Vilken helg hörrni!! Skitrolig...å fullspäckad med aktiviteter!!

I torsdags var vi på Gröna Lund med jobbet!! Vi tog först ett glas Rosé vin på Friday´s i Kungsträdgården och sen så drog vi oss ut med buss på Grönan. Alla var riktigt taggade inför femkampen och karusellåkningen...Mest karusell för min del var det :). Femkampen gick ju grymt..kom på tredje plats, inte illa med tanke på att ja va sämst på att kasta ner burkar..fick inte ner en enda burk..skamligt, ja vet!!

Åkte Pop-expressen med alla fjortonåringar...:) Fick äntligen åka Insane, vilken jäkla karusell..sjukt rolig!! Sen bar det iväg till Fritt Fall...ja tvekade ett bra tag men bestämde mig för att ja va faaaan...kom igen Tessa. Å vips så satt man där å sparkade med benen...hua vilken jäkla sjukt vidrig karusell. Ja har nog aldrig haft sån dödsångest..dra mig baklänges vad det kittlade i knäna när vi satt 100 m över havet. Hua...Men snabbt ner gick det..å vilket sug i magen. Jag gick stolt tillbaka till de andra och visade upp fotot som ett bevis att ja åkt denna fruktansvärda grej.

Bildbevis:



Sammanbiten tjej..Moi! (längst till vänster) :)

Kalle (the boss) visar var han bor...ärligt talat så "sket ja i det" ja ville bara NER!!

Fredagskvällen spenderades hemma med P. Det var dags att packa och förbereda inför Möhippan som vi skulle ha på lördagen för vår kära Ida, som gifter sig med sin David på midsommarafton!!
Gjorde iordning picknick och plockade fram de mest 80-talsinspirerande klädsel i träningskläder ja hade. (vilken meningsuppbyggnad...aja ni fattar).
Och bestämde även vilka festkläder som skulle packas med...jag är STOLT över mig själv att ja fick plats med ALLT i min Timbuktu väska :) Duktig Kikka liksom!! De andra hade sjukt mkt mer packning ska tilläggas :)

Lördag; Klockan ringde 07.00, upp å göra sig iordning för en heldag med Ida!! Jag tog Tunnelbanan ut till Maria på Söder...vilken tjej å vilket läge på lägenheten!! Där var alla tjejer samlade...vi var alla riktigt nervösa inför att överraska Ida :). När alla tjejerna hade samlats drog vi i samlad trupp till Åhléns, vi hade fått uppgifter via sms att Ida skulle komma dit med sin mamma å syster! Vi drog upp på första våningen å började stretcha..... Ida åker upp i rulltrappan å där står 17 tjejer å stretchar i färgglada 80-talskläder.. Hennes min när hon ser oss är helt obeskrivlig.. Tårar sprutar från henne och oss å vilken glädje. Vi har helt överraskat henne :) Hon har inte misstänkt nåt...BINGO!!
Vi buttar in henne i en provhytt å vips kommer hon ut med den fulaste outfiten ever..hahaha!!

Vi hade en kanondag med otroligt mkt skratt å tok!! Ida bjöd verkligen på sig själv å tjejerna som var med var helt underbara! Vi blev ett riktigt kanongäng!! Tack alla för en GRYM dag och vi ses på bröllopet!! :)




Igår drog vi ut till Solvalla med Kickan å Björn! Vädret var helt underbart och jag å Kickan satt i solen å bara njöööt! Spelen gick inget vidare, men det gjorde inget för vilket roligt gäng vi var!! :)
Jag och Kickan satt å pratade om bröllop...Jag fick blodad tand. Längtar till ja får säga JA till P i kyrkan!! Nu ska här planeras inför nästa sommar :). Klänning klar, kyrka ej bokad men bestämd, gäster uppskrivna...ja ja är på GOD väg..hahaha!! Bara lite mer än ett år kvar :)

Somnade helt utmattad kl.22 igår.. Imorse var det svårt att få upp ögonen...men nu är man på jobbé å ikväll är det tatuering på schemat :)...
Wish me luck!!

Tack Kickan för en underbart dag på Solvalla...♥

/ Tessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0