Den bästa dagen ever...

Vilken dag!! Vilka grattningar!! Jag är helt lyrisk!!
Imorse väckte P mig, med sång och frukost på sängen... Han hade köpt en jättefin peak polotröja som jag önskat mig, och ett superfint halsband som jag också önskat  mig. Min prins va duktig han är på att komma ihåg allt.
Det fick pryda mig idag när jag for till jobbet. :)
När jag stamplar in på jobbet står där en jättefin bukett blommor som jag fått av mina kära arbetskollegor!! Love Them!! Tusen Tack alla!
Visst var den fin!! :)
Kicki gav mig en så sjukt rolig present, hon är för skön den damen...
Vi har snackat mkt om Yatzy hon och jag...å hon vill att jag ska spela Maxi Yatzy, så igår skulle hon köpa ett men det fanns inget att köpa. Kicki är en påhittig tjej, så hon gjorde ett eget spel till mig...kolla :)
En helt egen spelplan med lilla mig runt om!! hahaha... hon är för go den där Kicki. Ikväll ska den invigas helt enkelt. P..u are going DOWN!! hihi...
Fick även present av min fina chef, ett presentkort på Designtorget och en CHOKLADBOLL...smaskit!! :))
På dörren hängde de två stora blombuketter...en från fina familjen Hellbom/Söderholm...Tusen Tack fina ni
Rätt så dåligt kort men den är såå fin och en liten nalle följde med också...
Å den andra blomman var från finaste Ullis och Alex...govännerna...
Peckas presenter har jag inte hunnit knäppa kort på så imorgon får ni bild på dom :)
Finaste presenten idag var helt klart ifrån Elise 4 år. Hon sjöng "Ja må du leva" för mig!! Å mina tårar rann imorse för guuu va fint det va!! Gofian!!
Mamsen å papsen skickade två triss till mig, dom skall skrapas senare ikväll..
I helgen fär vi upp till stugan för att åka skidor å mysa med mor å far. Fira min födelsedag däruppe :) Mys!!
Nu väntar en tre rättersmiddag som min blivande man står å håller på med.
Till det blir det en utsökt dryck, nämligen COLA..hahaha!!
Tack alla fina vänner för era gratulationer!! Jag är en otroligt lycklig 28 åring!! ♥
Till o med "Tage" har firat mig med att sprattla extra mkt idag!! ♥ Torsdag får vi äntligen se dig!!
Nu ska jag mysa med min P!!
Puss å Kram på er alla!!
/ Tessa♥

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ha ha.. Puss på dig!! Vad mysigt att du blev så uppvaktad igår på din dag!! =) Kram!

2010-11-03 @ 14:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0