Error..

Skulle ha laddat upp fina bilder här på bloggen nu. Men det vill sig inte.
Å jag är så ofantligt dålig på att veta vad som är fel. Har försökt att kringgå problemet nu och trott att det ska funka. Men ikke. Det är kört. Får fixa dom bilderna när jag kommer hem istället. För ni MÅSTE få se dom!!

Den här dagen har börjat så mkt bättre än gårdagen. Med alla korten i plånkan och en mätt mage sitter jag nu på jobbet. Redo för en arbetsdag!

Imorse när jag gick in på bloggen så kollade jag statistiken. Där kan jag se hur många som dagligen är inne och läser min blogg och hur många sidvisningar min blogg har per dag. Igår hade 45 personer varit inne å läst och 68 sidvisningar. Hur häftigt är inte det? :) Känns riktigt kul. Hoppas att de flesta tyckte att det var givande med :).

Igår var vi på middag hos Emma och Micke. Och vi fick den absolut godaste Carbonaran ever. Hemligheten enligt Emma är att man INTE ska snåla med grädden!
Supermätta rullade jag och P hem med bilen vid elva tiden.
Vi hade en helvetesresa hem och dit enligt P. Han höll på att enligt honom igen krocka båda svängarna. Enligt mig så var det grislugnt. Han höll bara på att köra mot rött på hemvägen. Hahaha...min älskling. Han var helt skärrad!
Oj oj, han skulle bara veta hur många ggr jag kört mot rött när jag flyttade till Gävle och inte hade en aning om var jag skulle eller satt i helt andra tankar. Har även kört i fel färdriktining i Gävle, med min butikschef i bilen..hahaha..det var en rolig upplevelse. Han höll på att DÖ.

Dags att grotta ner sig i jobbet!

/ Tessa♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

HEHE ja visst är jag! (A)



Ja förmodligen sitter det i åldern ;)



Ja det kan jag väl.. men då får du ha lite idéer/önskemål själv! :D Med färger och så..

2010-11-11 @ 10:50:16
URL: http://jessj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0