FORT gick det...

Tre veckors väntan gick FORT!!
Igår gick jag in på Telia Butiken för att chansa att de hade telefoner på lager.
Och det hade dom :) Tur att Becka på jobbet berättade att hon varit och köpt en innan lunch och fick med sig den direkt. Så nu har ja äntligen en telefon igen. Fast den andra var finare, men den nya iPhonen är bra, snabb och shyssta skarpa bilder och färger. Men designen, ingen hit!
Vi får se hur länge den här håller!? :)

Kunde inte hålla mig mer, igår började jag julpynta när ja kom hem.
Ja vet, hemskt eller hur? Men det är ju såå mysigt! Vi inhandlade lite nya grejer på Hemtex och det blev skitfint. Saknades en prydnadstomte när vi kom hem, tjejen hade tydligen glömt att lägga i den i påsen! Hur lyckas man med en sån sak? Va ju rent på disken när vi tog påsen. Var la hon tomten? Hoppas de tror mig idag när ja ska dit och hämta tomten. Tur att jag sparade kvittot, är sämst på det annars!



Å som alltid måste jag ju självklart gå in på skistar för att kolla av läget i Vemdalen.
Såhär ser det ut just nu! Helt underbart, med vitt. Skönt att vi åker upp om två veckor igen och hörrni,
fyra veckor kvar till jul :). (Om man inte räknar med denna vecka :)

I år är det vi (jag och P) som håller i nyårsfirandet. Vi ska vara ute i vår sommarstuga i Norrfjärd. Kommer bli helt underbart mysigt! Jag har spikat alla lekarna, och även menyn är klar. Känner mig i fas :). Nu får vi hoppas på att snön vräker ner tills dess och att isen lägger sig så att vi ev kan åka skridskor i viken. Festblåsan är också inköpt. Hittade en grymt snygg mammaklänning på H&M. Provade den igår då jag var lite rädd för att den kanske hinner bli liten. Ja ser mig nog större än vad jag är ;) Det fanns GOTT med utrymme kvar, P bara skrattade han. :)


Å jag lovar att visa er kort från helgen med. Har inte hunnit tanka över dom till datorn.

Ha en skön tisdag!

/ Tessa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0