Härjedalen i mitt hjärta ♥

Har haft en helt underbar helg med mamma och pappa uppe i Vemdalen.
Trots att det inte blev ngn skidåkning. Pappa hade glömt sina skidgrejer hemma. Han hade ingen aning om att han ens tagit hem dom, haha! Snurrpappa! ♥ Jag och P hade inget sug att åka då det blåste som satan och det endast var en backe öppen och hysteriskt mkt folk. Vi väntar till nästa gång då det är fler backar öppna och det kanske inte kryllar av folk i dom :). Kommer att vara livrädd att ngn ska åka på mig eller nåt, så ja måste kunna välja en lite mindre befolkad backe :). Får se hur stor magen hunnit bli tills dess med.

Vi va in på Shopen och hälsade på Jocke å Camilla å alla de andra!! Jocke den dåren har klippt den absolut fulaste hockeyfrillan ever. Han säger att det är 2011:s hetaste frisyr. Återstår att se. :)
Har ingen bild, men det är nog tur, vill inte tappa läsare på bloggen! :)

Å så är det Måndag igen. Den absolut tråkigaste dagen på hela veckan. Fast idag skiner solen och det är minusgrader ute. Nu myser jag. Imorgon och på onsdag har det lovats SNÖ! Jepp, å det ska bli helt underbart!! Så imorgon kommer tunnelbanan att stå och trafiken kommer att vara hysterisk. Undra om jag måste gå upp en timme tidigare för att hinna i tid till kursen imorgon. Får kolla vädret ikväll å spåna lite. Sthlm är fantastiskt på vintern, kommunikationerna funkar STRÅLANDE :)

Bror min och hans tjej drar imorgon till NY.
Jag är avis! Vill också åka dit, undra om dom har börjat julskylta därborta!? Så mäktigt med alla stora granar och julgranskulor som är som stora fotbollar. Jag och mamma har bestämt att om två år, ska vi dra dit och julshoppa. Det kommer att bli så otroligt mysigt! Dags att börja spara! ;)

I veckan ska jag och P sätta oss med planeringen inför bröllopet.
Vi ska gå igenom inbjudan, program, bordsplacering, tackkort. Hur utseendet på dom ska se ut och spika inbjudningslistan.

Men ikväll är det promenad i kylan som gäller, en varm kopp the och kvällsfika. Mums!!

Nice måndag alla!

/ Tessa♥



I brist på egna bilder snor ja från webkamerorna på Skalet från helgen. Såhär fint väder hade vi :)
Å snart kan vi susa ner för Hovde! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0