Mjölkstopp i hjärnan..

Köper nästan alltid frukost påväg till jobbet nu förtiden. Slöhet så det skriker om det, då jag lika gärna kan gå upp en kvart tidigare och fixa mina egna mackor hemma, men ikke. Jag hinner aldrig bre smörgåsar och glömmer nuförtiden halva mig själv också var och varannan dag :)

Imorse var inget undantag! Jag ska köpa macka på det vanliga stället och tänkte även denna morgon dra till med att köpa en juice också, eftersom vi inte har nån varm choklad på jobbet längre (jag less? Näj va får dig att tro det?!) Ställer mig vid kassan och ska betala...TOMT I PLÅNKAN. Tjejen är så gullig att hon tycker att jag ska komma och betala imorgon istället, men jag blir så oerhört förbannad på mig själv att jag ORKAR glömma att lägga tillbaka korten, så som straff för mig själv blev det ingen macka å juice. Å såhär i efterhand var det ett SJUKT dåligt beslut. Nu är jag så jäkla hungrig, å kommer att kasta mig över fruktfatet när det kommer!

Hoppas dagen slutar bättre än den började...suck..

/ Tessa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0