Myspys..

Vaknade av att P:s alarm på mobilen ringde kl. 06.00. Han började jobba kl. 07 imorse stackarn.
Kunde inte somna om efter att han gick, så ja tände lampan och läste ett tag. Mysigt att kunna ligga kvar i sängen för en gångs skull. Det är alltid P som gör det annars när han ska jobba kväll på vardagar. Å det är så sjukt jobbigt att kliva upp när den andre får ligga kvar å mysa under det varma härliga täcket. Å idag var det JAG!!
Medan jag låg och läste så vaknade lillfräsen i magen. H*n gav mig fyra rejäla buffar i magen som kändes utanpå till o med. Å det är så härligt och varje gång så blir jag helt överlycklig. Det är en sån otroligt häftig känsla. ♥
Idag blir det mys med familjen Hellbom/Söderholm som kommit till stan för julshopping. :) Å som jag längtat efter dom. Vi ska mysa på stan idag. Kolla in julskyltningen och kanske blir det en sväng till centralen för att kolla på det gigantiska pepparkakshuset de byggt upp där, av RIKTIG pepparkaks deg. Hur coolt är inte det?! :) Det kommer bli en grym dag och jag är så glad att ja är piggare idag så att ja orkar vara med! :)
Nu sitter jag i soffan och myser med raggisar och mjukisbyxor. Har tänt ljus å bara njuter av att kunna ta det chill och inte stressa. Älskar helg!
Dags att hoppa in i duschen snart och göra sig redo för en dag på stan! Ska försöka springa lite på stan innan ja möter upp de andra. Är fortfarande på jakt efter ett par shyssta mammajeans. I MIN storlek, å ja hoppas att de finns nu. För jag är i stort behov av ett par. Mina bästaste jeans gick sönder, dragkedjan pajade. Tror inte att jeansen som ja har nu är gjorda för att ha en snodd i linningen och gylfen halvt uppdragen :(. Men det får helt enkelt funka ett tag till :)
Å nu läste ja precis att de släpper gardinerna för NK:s julskyltning på Söndag. Suck!
Ha en mysig lördag alla!
/ Tessa♥
P.s. Nästa söndag har jag och P varit förlovade i ett år ♥. Och i sommar blir jag äntligen fru Lust :) D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0