Nada, zipp, zero..

Sitter och kikar på mammakläder. Skulle vilja hitta ett par shyssta mammabyxor som kommer sitta shysst. Jag är ju rätt så liten när det gäller jeans, så det är sjukt svårt. Vill ha lite olika shyssta byxor att välja mellan. Lättare med toppar för modet är grymt! Men byxor är svårt att köpa nu. För köper ja vanliga byxor så måste ja gå upp i storlek i midjan och då blir de för stora i benen å köper ja så att de sitter bra i benen ja då sitter dom sjukt oskönt i midjan. Ilandsproblem, ja vet! Men ge mig lite shyssta mammabrallor...NU!!!
Måste hitta outfit till Nyår med, hua!
Igår gick jag och P ut å åt. Jag överraskade honom med en lapp när han kom hem. Där det stod att han skulle byta om och att vi skulle gå ut å käka en bit mat å se en film på bio. Bion hoppade vi. Svårt att vara spontan med biobesök i Sthlm. ALLA hade bestämt sig för bio så det var fullt på de filmer vi ville se. Vi tar igen det sen.
Så det blev mat på en restaurang på Söder. Vilken mat, hur gott som helst!
P var nöjd! :)
Idag har det varit soft dag! Promenad runt Kungsholmen och sen chill.
P jobbar som vanligt! :)
Nästa helg blir det till att mysa i stugan i Vemdalen. Oj så ja längtar till Jul nu.
Va härligt det ska bli. Hoppas på rejält med snö å att jag får en sån där riktigt härlig julkänsla.
Nä nu ska här laddas inför "Ensam mamma söker"! Söndagens höjdpunkt!
Men innan så ska jag anta en utmaning som Jessica gett mig...
Här kommer den;
3 saker som skrämmer mig: vissa vuxna, snåla människor och skräckfilmer
3 saker jag har på mig: Mysbyxor, raggisar och luvis
3 sanningar: Har bröst stora som Dolly Partons just nu, älskar o´boy och jag är lycklig
3 saker jag verkligen vill ha: ett långt och lyckligt liv, ett hus och att mina nära och kära mår bra och är glada!
Ha en skön söndag!!
/ Tessa♥



Kommentarer
Postat av: L-M

Om du vill får du gärna låna mina mammajeans!

2010-11-17 @ 12:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0