Negativ..

Det här kommer INTE att bli ett positivt inlägg känner ja..
Vaknade på TOTALT fel sida idag.

Det mesta stör mig och jag är otroligt irriterad och har en stubin som är så kort att jag brinner för minsta lilla.
Charmigt värre!

Kommer förmodligen att bryta ihop när jag kommer hem. P stackarn kommer att få höra på en massa spyattacker om diverse grejer (min älskling va du är go som orkar lyssna) och sen är allt bra, för då är jag HEMMA! Kan släppa allt, koppla av och få vara Tessa, hemma Tessa!! Den Tessa är mkt bättre. Hon är relativt lugn och sansad, ibland ;) Förutom när ja får för mig att hoppa sönder en internetdosa för att inte den fungerar. Hmm, charmtrollet herself. :)

Imorgon vill ja vakna på RÄTT sida och bjuda på ett shysst inlägg.
Kan inte lova nåt, men ja hoppas!

Två timmar kvar sen är jag hemma.
Love hemma ♥.

/ Tessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0