November...

Å nu är vi inne i november. Imorgon är det en mKT speciell person som fyller år ska ni veta. Nämligen JAG!! :)
Vet inte om jag tycker att det är så roligt som jag tyckte att det var förr. Känner mig inte det minsta pirrig, vilket jag har känt de andra åren. Börjar jag bli vuxen? Hoja, kan man skylla på gravidhormoner? Vill ju tycka att det ska bli spännande att fylla år. Längta å vänta å undra vad jag kommer att få i present...hihihi :). I år har jag inte ens önskat mig nåt speciellt. Det är VUXET!! Mina tankar kretsar mer kring, bilbarnstol, spjälsäng, bäbiskläder, skötbord m.m.

Min bror åker till New York också, på MIN FÖDELSEDAG OCH ALLT ;) Ha det nice Bro´!! Å glöm inte att köpa Converse och julklappen till P om du hinner och har plats!! :) ( ja du P, vad kan det vara....det får du gissa å du kommer aldrig att klippa det ;)

Måste bara visa vad jag köpte igår till lilla bebben. Kunde verkligen inte hålla mig. Har ju snart gått halva graviditeten och är SJUKT köpsugen! :)



Sjukt dålig bild, tagen med iPhonen..men visst är det sött? :)

Å bara för att jag snackade om Bola smycket igår, så har jag SJÄLVKLART glömt att tagit på mig det idag. Typiskt. Glömmer visst nåt varje dag nu förtiden!

/ Tessa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0