Puff...

Igår fick P känna dom första puffarna inifrån magen och lillfräsen!
Hur häftigt som helst!! :) Magisk känsla. Och det var så mysigt att han fick känna det också. ♥
Har det rätt tråkigt eftersom jag är hemma från jobbet. Jag är lite krasslig. Fick en rejäl feberhöjning i onsdags natt och känner mig fortfarande lite slö idag. Så det är lika bra att hålla sig inne. Men gu va rastlös man blir. Skit på tv med, tur att man har filmer :).
Mamsen var här en sväng igår. Hon lämnade mat och gav mig en jättefin blomma. Min mamma är bäst ♥
Kan inte hålla mig från att gå in på skistar och kolla hur det ser ut i Vemdalen.
Såhär ser det ut just nu, 6 cm nysnö och det ska komma mer :)
Julkänslorna blir total när man ser all denna snö.
Å snart är den här med vänner :)
Även här i Sthlm har snön singlat ner för fullt. Så håller minusgraderna i sig så får vi en vit första advent. Underbart! Självklart är det kaos i trafiken, som vanligt när det kommer snö här i storstaden. Skulle åka till Linda och Matte och småprinsarna i onsdags efter jobbet, men snön gjorde att tvärbanan stod helt stilla och att den gröna linjen drabbades av kö då de inte kunde köra så fort. Efter 40 min av väntan gav ja upp, det blev inget mys med familjen i Liljeholmen :(.
Fast det är lite mysigt med, att känna kylan bita och bli alldeles täckt av snö när man är ute å går. Ja jäääser :)
Det får gärna komma MERA!!
/ Tessa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0