Tända ljus och varma skor...

Sitter jag och myser med just nu på kontoret.
Så skönt att komma in tidigare och få det lite lugnt å skönt på kontoret innan de börjar fyllas på med andra medarbetare!

Dagen blir inte direkt sämre av att det är Fredag heller. Idag åker jag och P upp till stugan i Vemdalen. Mamma och pappa kommer också att vara där och i helgen har vi även med oss en liten pojkvovve, Tyson,  som vi fått lånat då matte och husse m. familj är och svirar i NY. Ska bli så mysigt att få gå på promenader med honom, leka i snön och bara mysa inne i stugan. Kommer att stilla min längtan efter Göran. (Min gamla vovve som jag tyvärr fick säga hej då till för tre år sen, då han hade svår epilepsi. Han blev bara 4 år.)

Igår va vi bjudna av SPP på premiären av en film som heter Biutiful, samma person som gjort Babel har gjort denna. Av den infon, dömde jag filmen som tung och rätt svår från början. Hade lite svårt för Babel filmen.
Jag hade RÄTT, sorry P att jag tog med dig och lät dig genomlida denna ofantligt mörka och tragiska film.
Den var så otroligt mörk, bara elände. Jag hade en stark dödsångest igenom hela filmen. Njöt inte en sekund kan jag säga. Inte den filmen man vill se när man väntar barn...usch..

Biutiful Poster

Tyckte ni om filmen Babel, kommer ni nog garanterat att gilla denna med. Men usch, jag är ingen fan av såna här filmer. Tar åt mig för mkt av allt dumt...Hoja...

7 timmar kvar, sen hemgång! :)

/ Tessa ♥

Kommentarer
Postat av: kristin hellbom

Hoppas ni får en alldeles underbar helg där uppe.

Gud vad jag längtar tills vi ska dit. Lite synd att vi inte kan denna månad, har lite mycket just nu.

Längtar tills Elise får öppna sin julklapp som innerhåller skidorna ni har grejat, gud så spännande. Hon kommer ju att vilja sätta på sig dom direkt och ut och åka hon, hihi.

puss och kram på er och hälsa bästaste morsan så mycket med.

2010-11-19 @ 20:24:57
URL: http://kristinhellbom.blogspot.com
Postat av: Tessa

Å ja längtar ja med! Kommer bli så mysigt! Hihihi hon kommer bli sååå glad! Det kommer att åka på direkt å sovas med hihi! Gojäntan!! Ha en mysig helg ni med vännen! Snöar väl förgyllt hos er nu?! Hälsa familjen vännen! Alla häruppe hälsar!! Puss

2010-11-20 @ 15:38:43
URL: http://tessaasman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0