Är det idag man ska rösta?...

..ä men skämt å sido...hur orkar alla tjata om detta val på deras bloggar, å facebook sidor. Låt alla göra som dom vill...rösta eller inte rösta..det är väl upp till var och en kan jag tycka. Det är det som är så härligt med att bli vuxen och att bo i Sverige att man helt bestämmer själv om man röstar eller inte. Jag tycker att vi ska ha koll på oss själva å strunta i andra!!
Å ni kan va lugna..ja ska gå å rösta!!
Har precis klivit upp från soffan...slödag idag. Har sovit så sjukt dåligt inatt...helt slut.
Har även gråtit såhär på förmiddagen...till en film. Ärmen på min Houdini är helt dyngsur... Kollade på Marley, filmen som handlar om en labrador. Å den är så fantastiskt fin film och sorglig... Jag tänker på min hund Göran, varje gång ja ser den filmen. Fick tyvärr ta bort min hund för tre år sen..då han hade så svår epilepsi att vi inte kunde medicinera honom tillslut... Det var det absolut svåraste jag varit med om i hela mitt liv.. Att ta farväl av min allra bästaste och finaste kille. Usch..önskar inte ens min värsta fiende det... Jag sniffade på hans nos och hans öron när han somnade in...han var helt blöt av mina tårar som rann... Han försvann till en bättre plats, en plats med massor av gröna ängar å massor av pumor som han kunde springa efter! :) Jag vet att han har det bättre där han är nu..men uscha vilket svårt beslut det var att ta. Att inte vara självisk utan att tänka helt på hur vovven din mår...
Fina Göran...det går inte en dag utan att jag tänker på dig och önskar du fanns här...
Älskar dig bästa killen...♥
Igår va vi hos Linda, Matte och Lilla Viggo.
Vi hade en supermysig kväll med lasagne i världsklass och mys på högsta nivå. Tack familjen!!
Idag blir det Kista Galleria som gäller...vi ska shoppa jacka till mig :)
Kort på denna kommer..om den nu finns kvar...vilket ja innerligt hoppas på...
Ha en skön söndag nu...
/ Tessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0