Brunett..

Jag vågade!! :)

Nu är jag brunett!! Yess!! Känns riktigt bra faktiskt...bättre än ja trodde!!
Sist jag var brunett var efter att jag varit svarthårig, då Nettan skulle fixa mig blond igen och vi slingade och slingade!! Året var 2003. Men nu är jag alltså där igen..

Tur att P gillar brunetter!! :)

Innan jag gick till Nettan igår på Svartensgatan 7 för att fixa håret satt jag mig på Götgatan på ett fik för att bara mysa lite och slappa..
In kommer en mamma och hennes barn och en polare tror ja det är..eller syrra..ajja skitsamma (lite Ove, solsidan, varning på mig här). Mamman börjar febrilt att sprita barnsitsen där barnet ska sitta, skeden som barnet ska äta med och tallriken som de fått låna av cafét... Jag kan verkligen inte slita blicken från denna ja vansinniga handling som utspelar sig. Gör man verkligen det bästa för bebben när man spritar allt den ska ta i? Efter 20 min grundarbete, fick de äntligen sätta sig och bebben fick sin efterlängtade burkmat...OTROLIGT att hon inte hade egengjord mat med sig och i en egendiskad burk :) Jag HOPPAS verkligen att jag INTE blir sådär i framtiden...HOJA!!

Bor ni i Sthlm och inte vet var ni ska fixa håret...gå in på Svartensgatan 7:s hemsida...
Grym salong, med sköna människor och framförallt...Dom är riktigt duktiga på det dom gör!!

Vill även tillägna en tanke till min kära arbetspolare Kicki, som är på kryssningen med hennes Team idag.. Åland..
Jag hoppas att hon har det bra och att det finns "utrymme" till att bli full...;)
See ya tomorrow...

Kliar mig i skallen hela tiden...fick tusen knottbett och håll i er...ett MYGGBETT i svanken...ORKA, när jag och P var i Southport på fotbollsmatch i söndags...trodde dom dött i frosten, men ikke...dom där blodsugarna dör aldrig.. Ok, jag bjuder på det, sista mygg och knottbetten för den här sommaren..ni kommer inte att vara saknade...
Nu tror folk att jag har löss...bjuder ja på ;)...

Ha en skön dag ni...

/ Tessa ♥



Å här är nya ME som brunett!! Va tycks??..Ärligt!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Shit, vad snyggt det blev!! SKITSNYGGT!! Gud vad kul! Åh, vad söt du är - Tack! Det var faktiskt jättemysigt. Fanns t.om utrymme ;) R sa att han bara skämtade om det!?! Ha ha.. Då har han ju bättre pokerface än vi tillsammans! Ska bli så kul o få se dig live!! Kraam!!

2010-09-08 @ 07:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0